ready to gohoo! - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Liza Hamel - WaarBenJij.nu ready to gohoo! - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Liza Hamel - WaarBenJij.nu

ready to gohoo!

Door: lizahamel

Blijf op de hoogte en volg Liza

09 April 2011 | Nederland, De Lier

tickets geboekt dus ik zeg: china airways let's bring me to verweggiestan! Dit is mijn eerste verre reis die ik ga maken en dan ook nog eens alleen! Nou ik vind het ook aardig spannend maar ondanks dat kan ik écht niet wachten om weg te gaan! Ik ga naar China omdat het me super vet lijkt om de cultuur, de mensen en de natuur van dichtbij te mogen meemaken.
Ik reis met een organistatie dus ben ter plaatse niet alleen. De eerste paar weken verblijf ik in een huis en zitten daar ongeveer met z'n 5en. De eerste 4 weken ben ik in de omgeving van Guilin en vervolgens vlieg ik voor de laatste 2 weken naar Chengdu.

Het programma is in weken opgedeeld en ziet er ongeveer zo uit:
week 1: Oriëntatie in fenyan
week 2: engelse les geven op basisschool
week 3: trekking door de natuur
week 4: tai chi lessen volgen
week 5 en 6: pandaproject in een natuurreservaat

Ik kan echt niet wachten en ben heel erg benieuwd wat me allemaal te wachten staat dusse.. mijn aftellen is begonnen!

Liefs Lies

  • 10 April 2011 - 09:11

    Pap & Marja:

    Spannend hoor!! Maar we zullen je wel missen!
    XX

  • 18 April 2011 - 13:41

    Kimberley:

    Hee Liesje!

    Super spannend hoor! Maar je gaat veel mee maken en beleven, wat we hier allemaal op terug kunnen lezen. Ik hou de site in de gaten ;)
    xxx Kim

  • 04 Mei 2011 - 22:45

    Marianne:

    hoi liza, wat ontzettend goed dat je dit doet, ik wil je een hele fijne en vooral leerzame reis wensen, dit zijn echt levenslessen en ga je je leven lang voordeel mee doen...xx Marianne

  • 07 Mei 2011 - 15:45

    Mamma:

    Hoi Liesje,

    We zijn heel benieuwd of je goed bent aangekomen! Het afscheid op Schiphol was geweldig! Lachen en huilen ;-) en een heerlijk samenhorigheids gevoel! Go for it girl en geniet ervan!!We zijn TROTS op je!!

    Liefs Mamma en Ronald

  • 08 Mei 2011 - 16:12

    Opa Borst:

    Geweldig wat je gaat doen, hier kan geen school tegenop! Veel plezier en
    pas op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 21275

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Thailand

06 Mei 2011 - 20 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: