Mijn eerste reis - Reisverslagen van Liza Hamel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Liza Hamel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

tickets geboekt dus ik zeg: china airways let's bring me to verweggiestan!
Dit is mijn eerste verre reis die ik ga maken en dan ook nog eens alleen! Nou ik vind het ook aardig spannend maar ondanks dat kan ik écht niet wachten om weg te gaan!
Ik ga naar China omdat het me het me super vet lijkt om de cultuur, de mensen en de natuur van dichtbij te mogen meemaken. Ik reis met een organistatie dus ben ter plaatse niet alleen. Ik verblijf de eerste paar weken in een huis en zitten daar ongeveer met z'n 5en.
De eerste 4 weken ben ik in de omgeving van Guilin en vervolgens vlieg ik voor de laatste 2 weken naar Chengdu.

Het programma is in weken opgedeeld en ziet er ongeveer zo uit:
week 1: Oriëntatie in fenyan
week 2: engelse les geven op basisschool
week 3: trekking door de natuur
week 4: tai chi lessen volgen
week 5 en 6: pandaproject in een natuurreservaat

Ik kan echt niet wachten en ben heel erg benieuwd wat me allemaal te wachten staat dusse.. mijn aftellen is begonnen!

Liefs Lies

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Last but not least

14 Juni 2011

panda base part 2

08 Juni 2011

panda base!

05 Juni 2011

chengdu here i am !

02 Juni 2011

Cultureweek/Excersiseweek :P
Liza

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21276

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Thailand

06 Mei 2011 - 20 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: