Gongcheng & Yanzhou juf Liza, part 2 - Reisverslag uit Peking, China van Liza Hamel - WaarBenJij.nu Gongcheng & Yanzhou juf Liza, part 2 - Reisverslag uit Peking, China van Liza Hamel - WaarBenJij.nu

Gongcheng & Yanzhou juf Liza, part 2

Door: lizahamel

Blijf op de hoogte en volg Liza

21 Mei 2011 | China, Peking

Jongens, ik heb de smaak te pakken! Wat is dit ongelofelijk gaaf! Het lesgeven zit er nu op en we zijn echt behandeld als prinsessen! Handtekingen uitdelen aan al die lieve kids, foto´s met iedereen erop, lunches betaald door de overheid, en zo ontzettend veel dankbare mensen. Wat een mega eer.

Donderdag zijn we met een hetzelfde bamboe bootje dezelfde rivier als in de introductieweek op gegaan om te zwemmen. De omgeving is zo ontzettend mooi evenals het weer! Ik wordt misschien zelfs nog wel een beetje bruin, hahaha -not-!

Gistermorgen hebben we allemaal onze koffers klaar gezet om vaarwel te zeggen tegen Fenyan Village. Echt jammer vind ik het, want ik noemde het gewoon al ´thuis´. Raar is dat als je jezelf daar op betrapt. Nadat we ons koffers klaar gemaakt hadden en vertrokken waren naar Gongcheng mocht ik daar voor de laatste keer een geweldige les geven. Wat een dankbaarheid en wat een energie!
Deze geweldige week in gongceng en yanzhou hebben we afgesloten met een uurtje waterfietsen voor 2 euro, hahaha. Heerlijk op het water in deze omgeving! Ik ging met tina op de waterfiets toen tina zei:' moet je daar kijken! '. Jahoor, een mega beest in het water en wij erop fietsen als gekken! Hoe dichter bij we kwamen ging het van; Jaa,het is een krokodil! Neeee, het is een schildpad! Ohneee, het is een slang! Oh.. het is een cola blikje, hahahahaha!

Er zijn ondertussen een aantal wijzingen in het programma, nou hier komt het. ECHT AWESOME. Er werd ons voorgelegd om met de familie van de organisatie leider op vakantie te gaan naar bijna vietnam. Het strand van china, mega watervallen bekijken etc. Maar dennis en ik kozen ervoor om toch de trekkinsweek hier te doen, omdat die ook zo moker gaaf is! Om een lang verhaal kort te maken; WE DOEN HET ALLEMAAL :D!

Dennis en ik vertrekken morgenmiddag - 22 mei - om 12 uur met de familie Mong naar een andere provincie van China om vervolgens in het weekend + maandag, dinsdag de trekkingsweek te doen en dan van dinsdag tot vrijdag de cultuurweek intensief te doen! Hoe gaaf is dat, een mega deel gaan we zien en alle dingen in the area! Wauw, blessed me!
Nou lieve nederlandertjes, ik ga met een brak hoofd maar 'ns wat nuttigs uitvoeren, haha!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Li Li


  • 21 Mei 2011 - 05:23

    Mamma:

    Echt tè schattig voor woorden!
    Maar ja,wat wil je met zo'n juf!
    Daar wordt iedereen blij van! :D

    Dikke klapzoen voor de juf!!
    Yeahhhhh :D

    XXXX

  • 21 Mei 2011 - 06:43

    Paps & Marja:

    He LiLi,

    erg lekker en leuk om je verslag te lezen. Dit word echt de reis van je leven. Sla het op!!!

    XXXXXX

  • 21 Mei 2011 - 07:12

    Angèle(Ronalds Zus):

    Je bent voor de duvel niet bang zeg, dat je zomaar linea-recta met je waterfiets richting colablik trapte, zonder te weten wat voor kwaad er in die chinese colablikken schuilt!
    Klasse
    Groetjes en nog veel plezier

  • 24 Mei 2011 - 08:47

    Es:

    Mooooooooooooooohge

    plukkie al :D DIKHEID TEN TOP daar of net. Ik mail je nog, enjoy!

    Sambalbye bye

  • 25 Mei 2011 - 09:01

    Stagaires:

    Hallo collega,

    We waren benieuwd of je ons al mist:p
    Hoe is het eten daar? Nog hond gegeten?

    Gegroet ,

    De stagaires van Rijk Zwaan ( met hart voor de zaak)

  • 25 Mei 2011 - 09:31

    Andere Stagiair:

    Hoe staat het met de stokkies! Kan je er al mee eten? Aan de foto te zien, zit je er erg bedenkelijk naar te kijken :P

    Heb je daar nog les gegeven over xingbings?

    Gegroet,

    Andere stagiair van Rijk Zwaan(voeg hier uw kleffe slijmbal uitspraak)

  • 26 Mei 2011 - 16:10

    Kimberley:

    Liesje! :D

    Wat maak je toch een leuke en bijzondere dingen mee! :D
    Die foto;s (L)

    Die chinese kindjes zijn wel echt heel schattig! :)

    Ik ga je mailen liesje! Ben benieuwd naar je volgende avonturen!

    Liefs, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 05 April 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 21271

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Thailand

06 Mei 2011 - 20 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: